Повернення і рекламація
Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року № 172 - продукти харчування з нормальними термінами придатності та належної якості обміну та поверненню не підлягають.
Непродовольчі товари, які мають товарний вигляд (мають не пошкоджену упаковку та цілісний вигляд), підлягають обміну та поверненню протягом 14 днів з моменту отримання замовлення на складі Перевізника або з рук кур'єра.
При покупці продукції на сайті, ви підтверджуєте, що ознайомилися з цією постановою. Якщо з вашим замовленням виникли складності, і ви не задоволені службою доставки, якістю упаковки, якістю продукції або ж у вас є додаткові побажання, ви можете звернутися в нашу службу підтримки за номером: +38 099 131 41 41 і отримати повну / часткову компенсацію коштів.
Повернення Товару належної якості можливе у таких випадках:
- Товар не був у вжитку, були збережені його споживчі властивості, товарний вигляд, упаковка, ярлики, а також документ, що підтверджує факт та умови купівлі зазначеного товару (товарний чи касовий чек, документація до товару).
- Товар не входив до списку товарів, які згідно із Законом України «Про захист прав споживачів» повернути не можна. Повний список наведено наприкінці довідкової статті.
Повернення коштів здійснюється після отримання товару підприємством «ФОП Назарова Лілія Ігорівна» і підтвердження, що вищевказані вимоги до процедури повернення були дотримані. Грошові кошти будуть повернуті тим же способом, яким була проведена оплата, в терміни, встановлені вашим банком.
З огляду на зазначене, при отриманні Вашого замовлення переконливо просимо перевіряти зовнішній вигляд товару і комплектність замовлення у момент отримання. Перевірка товару при отриманні замовлення має здійснюватися у присутності працівника нашого магазину (коли забираєте замовлення самостійно), або в присутності кур’єра. У разі нестачі або пошкодження товару одразу повідомляйте їх про це, для подальшого вирішення питання.
Якщо ж ми дотрималися всіх умов, однак при отриманні та/чи огляді замовлення Ви пошкодили упакування чи товар, в такому випадку його заміна чи повернення коштів неможливі.